1 augustus 2014
Foto’s 1 - 20 van 28 |
-

hertje in de achtertuin
-

hertje in de achtertuin
-

Het restaurantje Macadamia
-

hertje in de achtertuin
-

eekhoorntje in de achtertuin
-

eekhoorntje in de achtertuin
-

hertje in de achtertuin
-

Heerlijke lunch. Kipsalade met een smoothie
-

Uitzicht bij het restaurantje waar we gegeten hebben
-

Prachtig uitzicht
-

Zo ziet het er uit als je over een hangbrug loopt.
-

De hoogste en langste hangbrug van de route
-

Gelukkig repareren ze de brug wel als hij stuk is...
-

Hangbrug
-

Uitzicht hangbruggentocht
-

Zouden dit ook elfenbankjes zijn?
-

Mooie kleurschakeringen en zoveel verschillende bomen
-

Uitzicht hangbruggentocht
-

Hangbrug
-

Hangbrug
1 2 Volgende »


- Pa: Het ziet er allemaal prachtig…
- Corry: Leuk om te zien en lezen…
- Pa: Nou je hebt je volgens mij…
- Winnifred: Wel een leuk Schots ruitje.
- Winnifred: Heerlijk al die verhalen…
Alle reacties »