2 augustus 2014
Foto’s 1 - 20 van 28 |
-

Kroko op jacht
-

Witte reiger
-

Heel veel zonnende kroko's gezien. Het bijzondere ging er langzaam af :-)
-

Blauwe reiger
-

Ik dacht een ijsvogel
-

Nog een klein krokodilletje, maar wel al iets groter.
-

Mooi uitzicht over de rivier
-

veel leguanen liggen aan de kant te zonnen.
-

Brulaap lekker aan het smullen, hangend aan zijn staart.
-

En nog een leguaan, deze heeft een wat aparte kleur.
-

vleermuisjes die gecamoufleerd tegen een boom hangen.
-

Nog maar een keer een leguaan. Daar hebben we er heel veel van gezien.
-

babykrodilletje
-

Nog meer leguaan (ook wel boomkip genoemd, ze schijnen naar kip te smaken namelijk)
-

Leguaan
-

Leguaan
-

Gewoon mooi....
-

De eerste krokodil die we zagen zwemmen
-

Het is heel erg mooi op het water
-

Een boomdraak rijst op uit het water.....
1 2 Volgende »


- Pa: Het ziet er allemaal prachtig…
- Corry: Leuk om te zien en lezen…
- Pa: Nou je hebt je volgens mij…
- Winnifred: Wel een leuk Schots ruitje.
- Winnifred: Heerlijk al die verhalen…
Alle reacties »