Nog 1 nachtje slapen.....

26 juli 2014 - Voorschoten, Nederland

En dan gaan Mylène en ik voor het eerst buiten Europa op reis. We gaan hopelijk een hele mooie rondreis door Costa Rica maken. De koffers zijn inmiddels gepakt en we zijn er helemaal klaar voor. Ik maak van vakanties vaak een reisverslag met foto's en teksten. Leuk om later terug te lezen en te herbeleven. 20 jaar geleden met handgeschreven velletjes die ik met foto's in een fotoboek plakte en nu voor het eerst via een blog. Het leuke van een blog is dat iedereen die dat leuk vindt de reis een beetje met ons mee kan maken. Ik zal niet iedereen elke dag gaan vermoeien met hele verhalen die gepubliceerd worden op Facebook, maar wil je een beetje met ons meereizen dan kun je je aanmelden op mijn mailinglijst. Dan krijg je automatisch een mailtje als ik weer wat aan mijn reisverhaal heb toegevoegd en nieuwe foto's heb geplaatst. Je bent dus van harte welkom om een beetje met me mee naar Costa Rica te gaan. Ik vind dat in ieder geval reuze gezellig...

1. Monique:
    26 juli 2014
    Heel veel leuke reisverhalen gewenst. Lekker genieten en goede reis.
  2. Sandra:
    27 juli 2014
    Nou je mag mij gerust gaan vermoeien met veel reisupdates!! :) Een hele mooie reis gewenst!
  3. O(pa):
    27 juli 2014
    Heel veel plezier en genieten jullie er maar lekker van, tot over 14 dagen xxxxx.
  4. Debbie:
    27 juli 2014
    Veel plezier. Ik wens jullie een prachtige reis toe en verheug me op de verhalen van jou met foto's van Mylène?