Nationaal park Učka

6 augustus 2015 - Medulin, Kroatië

Vandaag zijn we na het ontbijt naar het nationaal park Učka vertrokken. Dit was verre van toeristisch en er waren vele wandelpaden. We hebben er één uitgekozen en dat bleek een wat smal pad te zijn met veel dalen en stijgen. Op zich heel erg leuk, maar met een temperatuur van zo'n 37 graden toch best zwaar. Na een klein uurtje lopen hebben we dan ook maar besloten om hetzelfde stuk weer terug te lopen en weer richting Medulin te gaan. Daar zijn we even langs Ranch Samy gereden waar we een folder van onder de voorruit hadden gekregen. Zij verzorgen toertochten op een paard en Mylène leek dat wel erg leuk. Was ook voor beginners. Dus ik heb gevraagd of de toer ook geschikt was voor mensen die nog nooit op een paard hadden gezeten. Was ook geen probleem. Aangezien Mylène heel graag wilde dat ik meeging hebben we nu een toer geboekt voor morgenavond. Ben heel benieuwd naar mijn eerste paardrijdervaring. Weet nog niet of ik me erop moet verheugen.