We zijn er bijna klaar voor....

26 juli 2015 - Voorschoten, Nederland

Na vorig jaar voor het eerst een reisblog te hebben bijgehouden van onze eerste reis buiten Europa, leek het me nu leuk om weer een nieuw reisblog bij te houden, maar nu van onze reis naar Slovenië en Kroatië. Wellicht niet zo spannend als vorig jaar, maar naast iedereen die het leuk vindt om onze belevenissen te lezen ook heel leuk voor onszelf om weer terug te lezen en er na afloop een boek van te maken.

Vandaag de hele dag min of meer ingepakt en laatste dingen geregeld. Gaat over het algemeen niet heel efficiënt maar wel relaxed. Gelukkig zijn tegenwoordig de winkels open op zondag, zodat het gemis van paracetamol, pleisters en neusdruppels nog even snel aangevuld kon worden. Weet niet wie het allemaal opsnuift en slikt, maar zo denk je dat je megahoeveelheden van dat spul hebt en zo is het gewoon op.

Verder hangt de laatste kleding die we mee willen nemen nog te drogen aan een rekje binnen. Het lot heeft beslist dat mijn 22-jaar oude droger vlak voor de vakantie problemen is gaan geven waardoor er nu een gezellig rekje in de woonkamer staat met klamme lappen. Het ruikt hier nu wel heerlijk naar pasgewassen was, maar eerlijk gezegd ruikt de was opgedroogd iets minder fris en knispert het als je het opvouwt. Maar goed.... buiten wordt het momenteel niet droger, dus dan maar even binnen.

We zijn er in ieder geval bijna klaar voor.... Morgen gaan we op weg. We hebben er zin in en zijn heel benieuwd naar deze twee landen waar we allebei nog nooit geweest zijn.