Lekkere ritten

6 mei 2016 - Ebeltoft, Denemarken

Het weer wordt steeds mooier. Natuurlijk niet echt op gerekend, dus een korte broek niet meegenomen. Maar gelukkig is hier een vrij simpele oplossing voor. Heb nu wel 1 lange broek minder. Goed voorbeeld doet goed volgen en ook Mylène heeft nu 1 lange broek minder. In de ochtend nog maar eens een vispoging gedaan. Omdat je vrij makkelijk naar de pier kan lopen en ik via Google maps had gezien dat het ook met de auto korter kon, dat maar eens uitgeprobeerd. Vrij smal en steil onverhard weggetje naar beneden. Moet lukken. Tot ik in de weg een paar enorme diepe kuilen tegenkom. Daar is mijn opeltje non4wheeldrive niet echt op berekend schat ik in. Om niet nog een auto in de soep te rijden besluit ik dat achteruit op dat kleine steile onverharde weggetje toch de beste optie is. Gelukkig alleen in de auto (pa stond al op de pier) en geen kip in de buurt die op je vingers kijkt en goedbedoelde aanwijzingen geeft. Met hellingproef en een air van dit doe ik dagelijks achteruit teruggereden. Ging best soepel, al zeg ik het zelf. In het vervolg toch maar weer gewoon omrijden. Beter.
In de middag was de buitenrit te paard van de dames gepland. Daar gingen 3 dames met brede glimlach te paard het bos in. Over twee uurtjes kan ik ze naar verwachting met zadelpijn weer ophalen. En zo geschiedde. De rit was erg leuk begreep ik en de spannende verhalen ook. In de avond de BBQ in de brand gestoken en lekker gegeten. Kortom een heerlijke zomerse vakantiedag. Overigens weer niks gevangen. De pieren liggen nu in de prullenbak. Ik geloof dat Pa schluss gemacht heeft.