De reis naar Samara

5 augustus 2014 - Playa Samara, Costa Rica

Vandaag niet al te laat weg. Behalve de busreis naar Samara staat er weinig op het programma. De reis is zo'n 3 a 3,5 uur met een paar stopjes.

De eerste stop is in Liberia. Even nog wat boodschapjes gehaald en een lekkere koffie en choco daarna de bus weer in. Ergens rond half een gestopt om bij een bakkertje een broodje met koffie te nuttigen. Maar wat was het daar warm. Je bedierf ter plekke, zeker als je net uit een koele bus gestapt ben. Maar goed... even alles in de slomo stand gezet en een flesje water bij besteld om wat je aan vocht verliest gelijk maar weer aan te vullen en toen ging het wel.

Het was een verademing om die koele bus weer in te mogen en vervolgens in één stuk doorgereden naar Samara. Daar hebben we even het strand verkend waar we de volgende dag naartoe zouden gaan en om in de stemming te komen een lekkere vruchtencocktail gedronken. Daarna door naar het Hotel. Kamers waren inmiddels klaar en  we bleken echt een fantastisch uitzicht over de baai te hebben vanuit onze kamer. Aan de voorkant zaten de brulapen in de bomen. kortom mooi plekkie...

's middags een beetje om en in het zwembad gehangen met een drankje en een boekje. Heerlijk ontspannen...

's Avonds een heerlijk argentijns biefstukje gegeten.

We gaan het hier wel even uithouden. Vandaag hebben we het in ieder geval weer overleefd.