Wel relaxed

3 mei 2016 - Ebeltoft, Denemarken

Luxaflex mogen dan misschien zonwerend zijn. Lichtwerend zijn ze niet. Dus bij het krieken van deze zonovergoten dag ben ik al bijzonder vroeg wakker. Overigens wel heel lekker geslapen. Ontbeten met wat als avondeten voor gisteravond bedoeld was en daarna springen de pubers het zwembad in. Léon er ook bij, maar het water is behoorlijk nat, dus na een half uurtje houdt hij het voor gezien. Het huis is groot en mooi en van allerlei extra's voorzien. Alleen nergens een beschrijving van te vinden. Het meeste vinden we vrij snel wel door trial and error uit, maar voor sommige apparaten hebben we toch wat meer fantasie nodig. Zo blijkt de niet te vinden droger geïntegreerd te zijn in de wasmachine. Start de vaatwasser als je op het knopje cancel drukt en blijkt de knop van het springkussen onder twee emmers ergens in de tuin te vinden. Waar de knoppen voor de vloerverwarming zitten weten we nog steeds niet, maar de temperatuur is verder oké dus zijn we gestopt met zoeken.
De zon schijnt en het is heerlijk buiten. Had voor Leon nog de schommel van thuis meegenomen en dat bleek een goede actie. Wel een beetje te dikke billen inmiddels voor het formaat schommel, maar dat mag de pret niet drukken. Op wat boodschappen doen na, waarbij we alle vaste Deense lekkernijen weer hebben ingeslagen, hebben we heerlijk beetje in de zon gezeten, gelezen en gehangen. De pestcompetitie is opgestart en we zijn even naar en over het strand gelopen. Was een grote pier waar een geocache verstopt was. Die nog gezocht, gevonden en gelogd, was helaas wel pen vergeten dus morgen nog even terug om mijn naam te noteren. De dames hadden nog nooit van geocachen gehoord en vonden het een vrij zinloos gedoe. Maar ik heb er lol aan.
Al met al een heerlijk relaxte dag gehad.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob vd Bos:
    4 mei 2016
    Heel veel plezier Brünet. Geniet er van.
    Je hebt talent, leuk om te lezen.